Skulle lägga in den förut men glömde :O

Skulle lagt in den här förut men glömde bort det :O Men lägger in den nu och börjar imorrn :P


Dag 1 - En bild på mig.

Dag 2 - Någon du umgås väldigt mycket med.

Dag 3 - Du och någon kompis.

Dag 4 - En bild på mig själv för ett år sedan.

Dag 5 - Någonting jag oroar mig för.

Dag 6 - En bild på vad jag hade på mig idag.

Dag 7 - En dålig vana jag önskar jag inte hade.

Dag 8 - Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon.

Dag 9 - Min skrivbordsbakgrund.

Dag 10 - En bild på en tid du saknar.

Dag 11 - Någon du saknar just nu.

Dag 12 - En låt som får dig att gråta.

Dag 13 - Mitt favoritprogram - och varför.

Dag 14 - Min favorit årstid - och varför.

Dag 15 - Innehållet i min väska.

Dag 16 - Typ av killar jag faller för.

Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag - och varför.

Dag 18 - Någonting jag vill ha mer är nått just nu.

Dag 19 - Några du aldrig kommer släppa taget om.

Dag 20 - En bild på din vardag.

Dag 21 - En person som är snygg.

Dag 22 - En person som alltid ställer upp för mig.

Dag 23 - Hur in drömkille ska vara.

Dag 24 - Mina mål/drömmar/önskningar.

Dag 25 - En gammal bild på mig.


Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0