Jag orkar inte mer !

Jag är inte den jag var för några år sen.... Jag var en person som var glad hela tiden älskade allt och alla varöppen men stängd för de som inte kände mig, jag var tyst i skolan och ville hällts bara gömma mig när ja va i skolan, det vill jag fortfarande men på ett annat sätt.... Jag kanske ser glad ut och sånt men ingen vet hur jag egentligen är... Ni kanske tror att ni känner mej genom mina gladaste och sorgsnaste stunder men det gör ni inte...... Jag skrattar för att försöka hålla gråten borta, när jag skrattar för fullt kan jag inte bestämma över min egen kropp... Då kommer tårna som jag fruktade....... Mitt leende är ett upp och ner vänt ledset ansikte.
Ni blir arga på mej för ett fat gled av det som låg på ett annat fat ramla ner i golvet och gick sönder, det var inte meningen, jag försökte bara hjälpa till...
Jag pallar inte ! ****** hatar mej för livet det ända han vill e att jag ska dö..... ***** och ***** blir arga på mej så fort jag gör nått och om jag bara suckar eller säger att ja inte vill så blir ni jätte arga....
Ni vet inte vem jag är för ni bryr er inte, ni frågar inte hur det ligger till bara att det går bra i skolan och att jag sa va "glad" hemma men hur kan ja vara glad när mitt liv är som de e ?
Ni som inte känner/känner mej kanske tror att jag är glad hela tiden och skrattar hela tiden.... Jag skrattar mycket men det är för att dölja mina sorger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0