Jag har inte pallat -.-

Hejhej :P
Asså shiiiet jag har verkligen inte pallat blogga ! Skit asså...
Men det har hänt saker och jag har mått så sjukt dåligt av det.....
Men tack till mina underbara vänner ! Jag älskar er ! Ni är bäst !

Men nu sitter jag och ska snart ha so :P kanske får reda på hur prover gick ! :D de va hinduismen och ja... ja tror det gick rätt så bra :D
Men på onsdag så har ja först sovmorgon 1 timme och ska egentligen ha i 2 men jag går på extra engelska en lektion, så ja går en extra lektion över alla :P Och efter det ska vi ha spanska och det är sista spanska lektionen så vi ska ha picknick och det skulle börja tidigare ? när extra engelskan börjar och jag vill gå på picknicken me spanskan och jag vill va på extra engelskan oxå för det är sjuuuukt kul ! :D Men ja ska typ hoppa imellan XD får se hur det går för båda ska typ ha fika och sånt :P
Men vill bara säga att min mobil dog och vägra att starta och då va ja på scouter och efter va ja kvar med världens bästa Julle, Axel, Miro och Calle :D men aja, Julle och Miro drog bort plast saken på skärmen sååå nu funkar inte touchen -.- såååå ja har ingen mobil :S -.- HATAHATAHATA !
Har suttit och ryckt och sånt hela dan och inte kunnat sitta stil och sitter typ och skriker ! asså shiiiet dör !
Men nu ska ja vene, spela nått typ eller bara va social :P



Naww ! Fett me söööt ! :D

Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0