Asså shiiet har verkligen inte hunnit !

Hej hej, de va länge sen ! :P
Nejmen jag har pluggat hela min lediga tid de 2 senaste dagarna :O Hade prov i NO i torsdags och SO idag... Och spanska läxa till i onsdags :O
Men min vecka har väll flytit på som vanligt..
Känner att det här blir ett fett ovetande inlägg ..? men vem bryr sej ? De är ju ändå typ ingen som läser den här bligen så det känns onödigt att fortsätta men skriv en kommentar om ni vill att jag ska fortsätta eller inte :S
Men nu känner ja att ja e sjukt trött för har typ gått och lagt mej 1-2 i två kvällar nu för att jag pluggat och jag pallar verkligen inte det när det är skola... Men jaja får väll skylla på mej själv ?
Men jag pallar inte med den där dag grejen känns som jag blir tvingad att blogga då men jag gör ju bara det för att.... vet faktiskt inte varför jag gör det ..? :P
Men men nu har jag kollat på Wallander kommer inte riktigt ihåg vad den heter men jag vet att det är ett f som typ tredje sista bokstav ? Fett smart jag låter, fast neee :P
Men just nu sitter jag och skriver något sjukt meningslöst här och typ gråter WTF ?! Igen ?! Asså shiiieet pallar inte med att gråta längre ! F*n !
Men nu ska jag nog krossa mer landbo minecreaft :P hahahah jag hade bestämt mej att jag inte skulle prova spela det änns men sen het plötsligt ladda ja ner det bara ..?! Men jag gör inget speciellt, jag bara tar sönder allt :P :D
Men jaja, bloggar kanske mer sen...
Pussen <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, fortsätt blogga! Snälla! :) <3

2011-05-28 @ 12:23:29
URL: http://johannaidajacobssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0