*känner att jag är jääätte duktig på att blogga !*

Rubriken säger nästan allt ^^


Men jag skriver typ bara massa texter och inte 'riktig' bloggning eller vad man ska säga XD


Men jaja får fett me damp nu !!!!!!


Maggi har just fått en kille och **** oxå -.-


Åh fyran va ja kommer va sur på **** nu !! Asså shiiiieeet ! Jag började lära känna honom och sen så kommer hon med mej och träffar han och lär käanna honom genom mej och nu bah så fort jag ska träffa han så ska hon oxå det och jag skulle träffa honom förra måndagen och då väntade han i centrum och då bah drar hon me honom bakom huset och sitter där och vägrar gå därifrån och jag blir så jävla fucking lack !!!!!!!!!!!

F*anF*anF*anF*anF*anF*anF*anF*anF*anF*an



Men jaja nu ska jag snart gå och möta bästa Ellen vid bussen ! :D <3



Pussen <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet. 90% av det där är inte sant.

Btw. Varför lämna ut ett, men inte ett annat namn?



Just saying....

2011-09-16 @ 17:06:10
Postat av: Durp.

Alltså. Det är ju inte så jättesmart att lägga ut sånt på en publik plats :'> No?

2011-09-18 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0