Asså shiiet helvetes jävla kuk röv !

Neeeej ! Asså shiiiiiiiet !

När jag äntligen hittat en person jag kan va mej själv me, som känner, mej som allts är glad att se en och allt sånt skit så ska den försvinna !

Asså vad tänker lärarna me ?! Jag ville ju ha henne i min klass ! Och sen bah splittrar ni på oss ?! Har ni inte märkt hur mycket vi varit me varandra på sistone ?!

Jag kommer bli helt jävla ensam ! * och * är i min klass och så fort de är tsm bryr de sej bara om sej själva och stör alla ! Och med *, * och * så får man aldrig va me men * får inte va i samma klass som oss heller !


Asså nej jag vill ha min Ellen Kronberg !
Du är min bästa fästis vän som finns !
När jag just hittat dej och vi börjat va me varandra 24/7 så ska de splittra på oss !? Hur jävla dumma e dem egentligen ?!
Om jag bara fick sluta på den här jävla fitt skolan !!

Sitter fan och tårarna forsar !

Hade just kommit upp till ytan men ni kväver mej och jag faller ner avsvimmad till botten igen !!

Så fort jag hittar en så ska den försvinna på ett eller annat sätt som inte är av mitt eller den personens !

Jag vill bara åka hem till lärarna och slå ner dem !!!!!!!!!!



Fitt kul.

*Känner att jag behöver få ut mina aggressioner*

Känner att 8:an kommer bli ett helt jävla fucket up år ! Gabbe som mentor och inte Ellen i min klass, jag kommer bli helt jävla fucking ensam !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0